Case: Nykredit

Case: Nykredit

I forbindelse med udrulning af Windows7 på 4.200 Pc’er i Nykredit, var det nødvendigt for Nykredit, at opskalere IT support funktionen i en periode undervejs og efterfølgende.

Rapido Consult fandt lynhurtigt den rigtige kompetence og manpower til dels at tag telefoner og fejlrette/hjælpe brugerne, on-site og remote. Dels til at koordinere og styre et IT support team/support indsats, hvor supporten både foregik pr. telefon og ude hos kunderne. Nykredit har været meget tilfreds med Rapido Consults hurtige og seriøse måde at håndtere hele processen, og der var samtidig et rigtig godt match mellem konsulenter, kompetencer og pris.

-  Mads Lægaard, Nykredit.

Se flere af vores referencer her

 

Det siger vores
kunder

"Rapido Consult er blevet en afgørende samarbejdspartner for os. Deres konsulenter har faglig kompetence, gode menneskelige egenskaber samt en god forståelse for vores forretning. De kommer med gode input til måden at gøre ting på, og vi får altid en hurtig service og en fair pris."
Martin Bjerg, Rapido Travel

Ring til os på 2015 8040!

Og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.